Prohledat tento blog

středa 26. srpna 2009

Vox populi: Budu používat pseudonym Alena Prokopová

Krátká, leč vysilující anketa na téma pseudonymu, který bych podle čtenářů tohoto blogu měla případně používat pro svou publikační činnost, dopadla poněkud překvapivě. Přiznávám, že jsem zmatena, protože hlasující osazenstvo se nakonec nepřiklonilo k žádné z lákavých alternativ, které jsem mu nabídla: nejméně popularity (3%) si získal nenápadně efektní Jan Novák a jen o něco lépe (7%) si vedl (post)modernistický X Neutral, který by se přece docela pěkně vyjímal jako pod cukrátkově ženským, tak pod chlapsky doširoka rozkročeným textem.

Překvapivě mizerně zabodoval i můj tajný osobní favorit - Bob "Fuck" McSmash (11%). Jsem přesvědčena, že pod tímo pseudonymem bych mohla tvořit smělé texty, v nichž by se mísila přímočarost naštvaného Hulka s robustností naštvaného Kamila Fily, vzpírajícího ležérně vše od filmů Zdeňka Trošky přes Temného rytíře po krvavá díla korejských mistrů. No, nic naplat.

Jednu chvíli to vypadalo, že mi přišijete Květoslavu Miláčkovou (33% hlasujících), ta však naštěstí nakonec skončila poměrně daleko za vítěznou Alenou Prokopovou (44%). Hlas lidu, hlas boží. Jakmile usoudím, že je mi třeba pseudonymu, použiji ten, který jste mi vybrali. Schválně, jestli poznáte, kdo který text psal - jestli já, nebo Alena Prokopová. O tom bude nejspíš některá z příštích anket...

Do velejemných vztahů mezi "skutečnou" Alenou Prokopovou, implikovanou Alenou Prokopovou a pseudonymem Alena Prokopová se neodvažuju pouštět a otevírám si raději doširoka okno, abych užila něco čerstvého letního vzduchu.

Žádné komentáře:

Okomentovat